Troll Bilimi

Komik resimlerinizi burada paylaşabilirsiniz. Aykırı konu açmak YASAKTIR!!
Kullanıcı avatarı
VSaBaH
Tasarımcı Yönetici
Tasarımcı Yönetici
Mesajlar: 7416
Kayıt: 21 Kas 2005 [ 23:54 ]

Troll Bilimi

Mesaj gönderen VSaBaH » 28 Kas 2011 [ 10:00 ]


sanxx yazdı:Resim Kendim Yaptım :)
Harbi mi?

 !
REKLAMLARA YAPILAN TIKLAMA BİZİM TEK GELİR KAPIMIZDIR. LÜTFEN ADBLOCK TARZI EKLENTİLERLE REKLAMLARI ENGELLEMEYELİM. BİZE EN GÜZEL TEŞEKKÜRÜ BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER...
Resim

sanxx
Süper Yetkili
Süper Yetkili
Mesajlar: 539
Kayıt: 24 Mar 2011 [ 21:15 ]

Troll Bilimi

Mesaj gönderen sanxx » 28 Kas 2011 [ 13:53 ]


VSaBaH yazdı:
sanxx yazdı:Resim Kendim Yaptım :)
Harbi mi?
Evet şuan mobildeyim

Kullanıcı avatarı
VSaBaH
Tasarımcı Yönetici
Tasarımcı Yönetici
Mesajlar: 7416
Kayıt: 21 Kas 2005 [ 23:54 ]

Troll Bilimi

Mesaj gönderen VSaBaH » 29 Kas 2011 [ 10:08 ]


Kardeş şimdi neden troll bilimi için ayrı başlık açıp açıklama yazdığımı anladın mı?

Resim

Google'da arananlarda ilk 5'i zorluyoruz. Üstelik Google'a troll bilimi yazdığınızda benim başlık ilk 5'te çıkıyor ;)

Ama aklıma getirdiğin için sana bir teşekkür borçluyuz. Bu başarı hepimizin başarısı =D>

 !
REKLAMLARA YAPILAN TIKLAMA BİZİM TEK GELİR KAPIMIZDIR. LÜTFEN ADBLOCK TARZI EKLENTİLERLE REKLAMLARI ENGELLEMEYELİM. BİZE EN GÜZEL TEŞEKKÜRÜ BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER...
Resim

anamenia
Bölüm Yetkilisi
Bölüm Yetkilisi
Mesajlar: 1763
Kayıt: 21 May 2009 [ 11:06 ]

Troll Bilimi

Mesaj gönderen anamenia » 29 Kas 2011 [ 11:29 ]


Evet cidden öyle açtığınız iyi olmuş güzel paylaşımlar da çıkıyor zaten güle güle ölüyorum onun ölümsüzlük teorileri benim hayatımı kısaltıyor gülmekten :D

Kullanıcı avatarı
VSaBaH
Tasarımcı Yönetici
Tasarımcı Yönetici
Mesajlar: 7416
Kayıt: 21 Kas 2005 [ 23:54 ]

Troll Bilimi

Mesaj gönderen VSaBaH » 29 Kas 2011 [ 12:04 ]


anamenia yazdı:Evet cidden öyle açtığınız iyi olmuş güzel paylaşımlar da çıkıyor zaten güle güle ölüyorum onun ölümsüzlük teorileri benim hayatımı kısaltıyor gülmekten :D
Bak farklı bir yönü çıktı Troll biliminin... Gülmek ömrü kısaltmaz, uzatır demek ki teroileri doğru :)

 !
REKLAMLARA YAPILAN TIKLAMA BİZİM TEK GELİR KAPIMIZDIR. LÜTFEN ADBLOCK TARZI EKLENTİLERLE REKLAMLARI ENGELLEMEYELİM. BİZE EN GÜZEL TEŞEKKÜRÜ BU ŞEKİLDE YAPABİLİRSİNİZ. TEŞEKKÜRLER...
Resim

sanxx
Süper Yetkili
Süper Yetkili
Mesajlar: 539
Kayıt: 24 Mar 2011 [ 21:15 ]

Troll Bilimi

Mesaj gönderen sanxx » 16 Ara 2011 [ 12:14 ]


Resim
Herkez Yapmıştır

Resim Hehe

sanxx
Süper Yetkili
Süper Yetkili
Mesajlar: 539
Kayıt: 24 Mar 2011 [ 21:15 ]

Troll Bilimi

Mesaj gönderen sanxx » 16 Ara 2011 [ 12:18 ]


Resim Troll Partisi

Simith
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 3
Kayıt: 01 Şub 2012 [ 01:57 ]

Troll Bilimi

Mesaj gönderen Simith » 01 Şub 2012 [ 02:04 ]


anamenia yazdı::haha: :haha: :haha: Güzelmiş Volkan Abi ya sağol :D
:turkce: :hıh: :oops: :slm: :ajan:

Simith
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 3
Kayıt: 01 Şub 2012 [ 01:57 ]

Troll Bilimi

Mesaj gönderen Simith » 01 Şub 2012 [ 02:05 ]


[color=#80FF80] :meşgul: [/color][quote="anamenia"]:haha: :haha: :haha: Güzelmiş Volkan Abi ya sağol :D[/quote]NERDE LAN BU RESİMLER

Simith
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesajlar: 3
Kayıt: 01 Şub 2012 [ 01:57 ]

Troll Bilimi

Mesaj gönderen Simith » 01 Şub 2012 [ 02:07 ]


Simith yazdı: :meşgul:
anamenia yazdı::haha: :haha: :haha: Güzelmiş Volkan Abi ya sağol :D
NERDE LAN BU RESİMLER
JUÜ*9

Cevapla